زندگي سخت نيست

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

زندگي سخت نيست ما سختش ميكنيم

عشق قشنگ نيست ما قشنگش ميكنيم

دل ما تنگ نيست ما تنگش ميكنيم

دل هيچ كس سنگ نيستما سنگش ميكنيم



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:14---1 مرداد 1391
وقتی که دیگر نبود





من به بودنش نیازمند شدم.





وقتی که دیگر رفت





من به انتظار آمدنش نشستم.





وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد





من او را دوست داشتم.





وقتی او تمام کرد





من شروع کردم.





وقتی او تمام شد





من آغاز شدم.





و چه سخت است.





تنها متولد شدن





مثل تنها زندگی کردن است،





مثل تنها مردن !


نگار
ساعت13:16---1 مرداد 1391
سلام مهساجووونوبلاگت خيلي خوووبه ممنوووون ميشم به منم سز بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 12:43 نويسنده ❤mahsa
яima